CardFinans Dijital Ödeme Çözümleriyle 100 TL ParaPuan Hediye!

CardFinans ve QNB First bireysel kredi kartlarınızla 25 Kasım'a kadar yapacağınız her 150 TL ve üzeri harcamanıza %10, toplam 100 TL’ye varan ParaPuan kazanma fırsatı! Kazandığınız ParaPuan'larınızı 31 Aralık'a kadar kullanılabilirsiniz. 

Kartınızı dijital ödeme çözümlerine QNB Mobil üzerinden ekleyebilirsiniz: http://fnb.mn/cepindir

  • Kampanya 25 Ekim – 25 Kasım 2022 tarihleri arasında geçerlidir. 
  • Kampanyaya, bankamızda kayıtlı olan cep telefonunuzdan harcama yapmadan önce MOBİLODE yazıp 2273’e SMS göndererek, Çağrı Merkezimizden ya da QNB Mobil'den kayıt olabilirsiniz.  2273’e gönderilecek her SMS, operatörlerin kendi tarifeleri üzerinden 1 kısa mesaj olarak ücretlendirilir.
  • QNB Mobil'de Kart Ayarları'ndan Karekod ile Ödeme ve Mobil Temassız Ödeme (NFC) özelliklerini aktif hale getirebilirsiniz.
  • Kampanya kapsamında kazanılan ParaPuan’lar kampanyaya dâhil olunan bireysel kredi kartına harcama anında yüklenecek olup, 31 Aralık 2022'ye kadar kullanılabilecektir.
  • Bir müşteri kampanyadan farklı CardFinans ve QNB First bireysel kredi kartları ile yararlanabilecek olup, tüm bu kartları ile toplamda en fazla 100 TL değerinde ParaPuan kazanabilecektir. 
  • Her müşteri kampanyaya yalnızca bir kez katılabilir.
  • Mobil Temassız Ödeme sadece NFC özelliği bulunan 5.0 ve üzeri versiyona sahip Android cihazlar için kullanılabilir.
  • Karekod ile Ödeme hakkında detaylı bilgi almak için buraya, Mobil Temassız Ödeme (NFC) hakkında detaylı bilgi almak için buraya tıklayabilirsiniz.
  • Alınan ürünlerin iade edilmesi halinde, iade edilen ürünün tutarıyla orantılı olarak kazanılan ParaPuan’lar geri alınır. ParaPuan’lar harcanmış ise ilgili tutar harcama yapılan kredi kartına ParaPuan borcu olarak yansıtılır.
  • ParaPuan’la yapılan harcamalar, toptan alışveriş ve ticari kullanımlar, kampanyaya dâhil değildir.
  • Enparacom ve Miles&Smiles QNB Finansbank kredi kartlarınızla yapacağınız harcamalar kampanyaya dahil değildir.
  • Kampanya kapsamında satın alınan ürün veya hizmetlerle ilgili yaşanabilecek her türlü sorun, itiraz ve şikâyetler, ilgili iş yerlerinin şikâyet hatlarına iletilebilir.
  • Kampanyadan çıkış yapmak istemeniz durumunda 0850 222 0 900 no’lu telefondan Telefon Bankacılığı’nı arayarak çıkış işleminizi gerçekleştirebilirsiniz.
  • Bankamız kampanyayı durdurma ve değiştirme hakkını saklı tutar.
Bu kampanya sona ermiştir.