Kart Başvurusu

Merak Ettikleriniz

Bankalar ve çıkartmaya yetkili kuruluşların müşterilerine belirli limitler dahilinde, nakit kullanmaksızın mal ve hizmet alabilmeleri, nakit kredi çekebilmeleri için verdikleri ödeme aracıdır.

  • Hayatımıza kolaylık ve değer katar.
  • Sektörel büyüme sağlar, istihdam yaratır.
  • Kayıtdışını kayıt altına alır.

Daha detaylı bilgi için www.bkm.com.tr/kart-bilinci sitesini ziyaret edebilirsiniz.

CardFinans ile 1.500’ü aşkın marka ve 250.000'in üzerinde alışveriş noktasında beklentilerinizin ötesinde avantajlar ve hayatınızı kolaylaştıracak hizmetler sizi bekliyor.

Yasal düzenleme gereği yemek, gıda, akaryakıt, telekomünikasyon, doğrudan pazarlama, kozmetik, ofis malzemeleri ve yurt dışı alışverişleri ile hediye kart, hediye çeki alımlarında taksit yapılamamaktadır. Kuyum sektöründe en fazla 4 ay; elektronik eşya ve bilgisayar alımlarında en fazla 6 ay; havayolları, seyahat acenteleri, taşımacılık, konaklama, sağlık ve sosyal hizmetler ile ilgili harcamalarda, sağlık ürünü alımlarında, kulüp ve derneklere yapılan ödemelerde ve vergi ödemelerinde en fazla 9 ay taksit yapılabilmektedir.

CardFinans (Visa, MasterCard), CardFinans Temassız (Visa, MasterCard), CardFinans Xtra (Visa, MasterCard), E-CardFinans (Visa Sanal Kart), CardFinans GO, CardFinans Trabzonspor, Fenerbahçe CardFinans, CardFinans Bursaspor.

CardFinans’ı, Visa ve MasterCard logosu bulunan her harcama noktasında kullanabilirsiniz.

Kredi veya banka kartınızla harcama yaparken, harcamanızın tutarına ve işyerine göre kazanacağınız ve QNB Finansbank POS’larında kullanabileceğiniz, para yerine geçen özel puandır

ParaPuan’lar;

CardFinans üye işyerlerinde harcama yapılırken,
Dilediğiniz havayolu şirketinden bedava uçak bileti alırken kullanılabilir.

ParaPuan 0,1 Kr’a denk gelmektedir. QNB Finansbank kredi kartı sahipleri birikmiş ParaPuan’larını QNB Finansbank POS’larında alışveriş esnasında kullanabilir.

CardFinans Xtra, ClubFinans, ClubFinans Doctors, ClubFinans Xclusive ve ClubFinans Xclusive Doctors kartlar uçak bileti alımında ParaPuan’larını değerli kullanabilmektedir.

ClubFinans kartların değerli ParaPuan kullanım detayları için tıklayınız.

CardFinans Xtra’nın değerli ParaPuan kullanım detayları için tıklayınız.

CardFinans başvurusu yapmak için 18 yaşını doldurmanız ve düzenli gelir sahibi olmanız yeterlidir.

18-26 yaş arası üniversite öğrencisiyseniz veya çalışıyorsanız, talebiniz CardFinans GO başvurusu olarak değerlendirilir.

  • CardFinans başvuru formu
  • Nüfus cüzdanı veya pasaportunuzun fotokopisi

T.C. vatandaşı iseniz CardFinans'a başvurmak için kefil göstermeniz gerekmez. Yabancı uyruklu müşterilerimiz için kefil göstermek zorunludur.

Asıl kart hamilince, ek kart hamili adına eksiksiz olarak doldurulmuş, asıl kart ve ek kart hamilince imzalanmış başvuru formu istenmektedir.

Asıl kart limitinizin belirlediğiniz bölümünü ek kart limiti olarak tanımlatabilirsiniz.

Tüm kredi kartları için aynı limit verilir, tüm kartlar için ortak limit kullanılır.

Kredi Kartı borcunuzu ödemek için aşağıdaki kanalları kullanabilirsiniz:

Eğer QNB Finansbank'ta hesabınız varsa CardFinans Otomatik Ödeme Talimatı’nı aşağıdaki noktalardan verebilirsiniz:

TL ve USD borcunuz için ayrı ayrı olmak üzere dilerseniz kart borcunuzun tümü için, dilerseniz asgari ödeme tutarı kadar otomatik ödeme talimatı verebilirsiniz.

Başka bankalardan CardFinans'ınıza ödeme yaparken; Banka kodunu 111, Şube kodunu 998 seçerek 16 haneli kart numaranızı ve ad-soyad bilgilerinizi eksiksiz girmelisiniz.

Hesap Kesim Tarihinizi 0850 222 0 900 Telefon Bankacılığı’nı arayarak veya İnternet Şubesi’nden değiştirebilirsiniz.

Hesap özetiniz, hesap kesim tarihinizi takip eden gün posta /e-posta / s-posta ile ekstre adresinize gönderilmektedir. Ekstrenizin size zamanında ulaşması için basılı ekstre alıyorsanız bankamızda kayıtlı olan adresinizin,e-ekstre alıyorsanız e-posta bilginizin ya da S-posta alıyorsanız cep telefonu bilginizin eksiksiz ve doğru olduğunu kontrol etmelisiniz.

Aylık borç bilgilerinizi ekstre dışında öğrenebileceğiniz kanallar aşağıdaki gibidir:

Yıllık üyelik ücretleri ile ilgili detaylı bilgi için tıklayınız.

Ek kart yıllık üyelik ücretleri ile ilgili detaylı bilgi için tıklayınız.

Yenileme ücretlerine ulaşmak için tıklayınız.

Bir takvim yılında 2 adet yenilemeden ücret alınmaz.

Yenileme ücretlerine ulaşmak için tıklayınız.

Kart yenileme ücreti ilk harcamanızı takiben ilk ekstrenizde yer alır.

CardFinans hesap ekstrenizde belirtilen dönem borcunuza istinaden, gecikmeye düşmemeniz için gerekli olan minimum ödeme tutarıdır.

8 Ekim 2013 tarihli Banka Kartları ve Kredi Kartları Hakkındaki Yönetmelikte yapılan değişiklik uyarınca bireysel kredi kartlarında uygulanan asgari ödeme oranları aşağıdaki şekildedir;

  • 08/10/2013 ve sonrasında bireysel kredi kartı alan müşterilerin asgari ödeme oranları limitlerine göre aşağıdaki gibidir;
    Limit Asgari Ödeme Oranı
    0 – 14.999 TL %30
    15.000 – 19.999 TL %35
    20.000 TL ve üzeri %40
  • 08/10/2013 öncesinde bireysel kredi kartı almış olan müşterilerin asgari ödeme oranları ise limitlerine göre aşağıdaki gibidir;
    Limit 31.12.2014’e kadar 01.01.2015’ten sonra
    0 – 14.999 TL %27 %30
    15.000 – 19.999 TL %32 %35
    20.000 TL ve üzeri %40 %40

Yeni tahsis edilen kredi kartlarında, kullanım başlangıç tarihinden itibaren bir yıllık sürenin dolmasına kadar asgari ödeme oranı 40% olarak uygulanacaktır.

8 Ekim 2013 tarihli Banka Kartları ve Kredi Kartları Hakkındaki Yönetmelikte yapılan değişiklik uyarınca “Bir takvim yılı içinde asgari ödeme tutarı son ödeme tarihine kadar; toplam üç kez ödenmeyen kredi kartları nakit kullanımına, üst üste üç kez ödenmeyen kredi kartları nakit kullanımı ile mal ve hizmet alımına kapatılır. Söz konusu kredi kartlarının limitleri dönem borcunun tamamının ödenmesine kadar arttırılamaz ve bu tür kartlar nakit kullanımına veya kullanıma kapalı tutulur”.

Alışveriş faizi, TCMB tarafından belirlenen ve kalan dönem borcunuza uygulanacak azami aylık net faiz oranıdır.

Gecikme faizi, TCMB tarafından belirlenen ve asgari ödeme tutarının altında ödeme yapılması halinde, asgari ödeme tutarının ödenmeyen kısmına son ödeme tarihinden itibaren işletilen aylık net faiz oranıdır.

Hesap özetinizin toplam borcu son ödeme tarihine kadar ödenirse herhangi bir faiz işlemez.

Hesap özetinizin son ödeme tarihine kadar hiç ödeme yapmamanız veya eksik ödeme yapmanız halinde, hesap kesim tarihinden son ödeme tarihine kadar ödenmeyen toplam bakiyeye alışveriş faizi, son ödeme tarihinden itibaren asgari tutarın ödenmeyen kısmına gecikme faizi ve kalan bakiyeye alışveriş faizi uygulanır.

Ayrıca nakit çekim işlemlerinde, işlem tarihinden itibaren ödeme tarihine kadar alışveriş faizi uygulanır.

  • Hem yurtiçinde hem de yurtdışında VISA/MasterCard anlaşmalı herhangi bir banka şubesinden CardFinans'ınızı göstererek, limitiniz dâhilinde istediğiniz kadar nakit kredi çekebilirsiniz. Bankanın QNB Finansbank şubesi olması gerekmez.
  • Hem yurtiçinde hem de yurtdışındaki tüm ATM’leri kullanarak 24 saat nakit avans çekebilirsiniz.
  • Telefon Bankacılığı ve İnternet Şubesi yoluyla da kredi kartınızla nakit kredi kullanabilirsiniz.

CardFinans nakit avans ücretleri için tıklayınız.

Kartınız çalındığında ya da kaybolduğunda hiç vakit kaybetmeden;

  • En yakın QNB Finansbank Şubesi'ne haber verebilir,
  • 0850 222 0 900 Telefon Bankacılığı’nı arayarak müşteri danışmanlarımıza bilgi verebilirsiniz.

Mail-Order kartınızın fiziksel olarak bulunmadığı ortamda; yani mektup ile sipariş, telefon veya internet aracılığı ile yapılan kredi kartıyla alışveriş işlemidir. Kartınız bu işleme açıktır, ancak arzu ederseniz kapattırabilirsiniz.

Ticari ve yeniden satış amaçlı toplu alışverişler için yapılan harcamalarda bireysel kredi kartlarının kullanılması halinde ParaPuan hakkından ve diğer tüm kampanya uygulamalarından faydalanamazsınız.

6502 sayılı Tüketicinin Korunması Hakkında Kanun’un Tüketici Kredisi Sözleşmeleri başlıklı 22/2. Maddesi kapsamında bireysel kredi kartınız ile dahil olduğunuz ve ödül kazanımı belirli bir ücret/koşula tabii olan kredi kartı kampanyalarından 14 gün içerisinde cayma hakkınız bulunmaktadır. Cayma talebiniz ile birlikte kampanyanın iptali sağlanarak, sonraki dönemde tarafınıza herhangi bir ücret veya faiz yansıtılmayacak ve kampanya kapsamında sunulan hizmetten talep tarihiniz itibari ile yararlanmıyor olacaksınız. Cayma hakkınızı kullandığınızı açık bir şekilde bankamıza beyan etmeniz gerekmektedir.

Kampanya kapsamında tarafınızdan alınan bir ücret olması halinde, ilgili kampanya kapsamında herhangi bir ödül kazanmamış iseniz bu ücret tarafınıza iade edilecektir.

Cayma hakkı talebinizi, 6502 sayılı Tüketicinin Korunması Hakkında Kanun’un Tüketici Kredisi Sözleşmeleri başlıklı 22/2. Maddesi kapsamında bireysel kredi kartınız ile dahil olduğunuz ve ödül kazanımı belirli bir ücret/koşula tabii olan kredi kartı kampanyaları ve/veya kredi kartı nakit kullanım işlemleri için işlem tarihi itibari ile 14 gün içinde Call Center aracılığı ile bankamıza iletmeniz gerekmektedir.

İlgili mevzuat çerçevesinde 6502 sayılı Tüketicinin Korunması Hakkında Kanun’un Tüketici Kredisi Sözleşmeleri başlıklı 22/2. Maddesi kapsamında bireysel kredi kartınız üzerinden taksitli olarak kullanmış olduğunuz nakit çekimler ve/veya taksitsiz harcama ya da borç bakiyelerini taksitlendirdiğiniz işlemler için on dört gün içerisinde herhangi bir gerekçe göstermeksizin cayma hakkınız bulunmaktadır. Cayma hakkını kullandığınıza dair bildiriminizi cayma hakkı süresi içerisinde Çağrı Merkezimize iletmeniz ve cayma hakkı bildirim tarihinden itibaren otuz gün içerisinde ana parayı geri ödeme tarihine kadar işlemiş olan akdi faizi ile birlikte Banka’ya ödemeniz gerekmektedir. Gerekli ödemeyi zamanında yapmamanız halinde, cayma hakkı kullanılmamış sayılacaktır. Cayma hakkı kullanılmış olsa dahi kamu kurum veya kuruluşuna veya üçüncü kişilere ödenmiş olan masrafların iadesi Banka tarafından yapılmayacaktır.