Kredi Kartı Limiti

Kredi kartı limiti, yurtiçi - yurtdışı harcamalarınızda ve nakit çekim işlemlerinizde kullanabilmeniz için belirlenir, belirlenen kredi kartı limiti kişiye özel olup, sahip olduğunuz tüm QNB Finansbank bireysel kredi kartlarının limitleri ortaktır.

Yasal Düzenlemeler gereği, tüm bankalardaki toplam kredi kartı limitiniz; kart sahibi olduğunuz ilk yıl aylık ortalama net gelirinizin 2 katını, sonraki yıllarda ise aylık gelirinizin 4 katını geçemez.

Standart Limit

Yurtiçi, yurtdışı alışveriş ve nakit çekim işlemlerinizde kullanabileceğiniz limittir.

Acil Limit

Sadece hastanelerde, Otomatik Fatura Ödeme talimatları ve CardFinans Ekstre Güvencesi sigortası prim ödemelerinde kullanabileceğiniz ek limitinizle, standart limitinizin toplamından oluşan limittir. Ek limit, banka tarafından yapılacak değerlendirme sonucunda uygun bulunan müşterilerimize bilgileri doğrultusunda tanımlanmaktadır.

Kredi Kartı Limitimi Nereden Öğrenebilirim?

Kredi kartı limitinizi, Çağrı Merkezimizden, Çağrı Merkezimizin sesli yanıt sisteminden, ATM’lerimizden, İnternet Bankacılığımızdan, www.qnbfinansbank.com deki “Kart İşlemlerim” menüsünden veya Cep Şubemizden öğrenebileceğiniz gibi, aylık kredi kartı hesap özetinizden de görebilirsiniz.

Limit Artış Talebimi Nereye İletebilirim?

İnternet Bankacılığımızdan, Çağrı Merkezimizden, LIMIT yazıp 2273'e SMS* göndererek limit arttırım talebinde bulunabileceğiniz gibi, Banka tarafından limit artışına ilişkin yapılan teklifi kabul ederek de limit artışı talebinizi iletebilirsiniz.

*2273’e gönderilecek her SMS, operatörlerin kendi tarifeleri üzerinden 1 kısa mesaj olarak ücretlendirilir.

Periyodik Limit Artırım Talimatı Nedir?

Kredi kartı limitinizin düzenli olarak değerlendirilerek limitinizin artırılması mümkün olduğunda 15 gün önceden artırılabilecek limite ilişkin bilgi verilerek farklı bir talebiniz olmaması durumunda limitinizin artırılabilmesi için bankamıza kolayca verebileceğiniz talimattır.

Periyodik Limit Artırım talimatı sahibiyseniz limit artırımından önce tarafınıza bilgi veriyoruz ve itirazınız olmaması durumunda bankamızca yapılacak son değerlendirme sonrasında limit artışınızı gerçekleştiriyoruz. Limitinizin artmasını istemiyorsanız hayır yazıp 2273’e SMS gönderebilir veya 0850 222 1 901’i arayarak bu dönem için limit artışı istemediğinizi iletebilirsiniz.

Periyodik limit artış talimatlarınızı dilediğiniz zaman Çağrı Merkezi’mizden iptal edebilirsiniz.